THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 3, 2008

RINDU DATANG LAGI


Rindu datang kembali...
Sayang..saya amat rindu dengan suara manja awak..ketahuilah sayang..awak sentiasa didalam hati saya walaupun dugaan banyak berlaku antara kita..
Sayang..
Teringat lagi pada mula kita berkenalan..TQ yang teramat kat Riena yang telah memperkenalkan kita berdua..31 Ogos 2007..Jumaat,ketika aaku sibuk mengemas umah untuk membuat persiapan kenduri pertunangan kakak..ketika itulah awak menelefon menyuarakan hasrat untuk berkenalan..salam perkenalan awak saya sambut dengan baik..tapi aku tak bagi komitmen apa2 coz belum kenal awak...sehari selepas tu aku chek profil awak..upanya awak org kuat kat penanggroup..perkenalan kita kadangkala elok sametime bergelora..biasa la kan..tengah nak mengenali antara satu sama lain..
Sayang..

0 comments: