THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, December 22, 2008

r0und d3 t!mur

Ermm....pada tanggal 10hb retu aku bersama ibuku n the geng telah bertolak ke terengganu...walaupun dalam keadaan tidak sihat aku gagahkan juga diriku untuk bersama2 mereka...sampai ke timur negara..aku telah diserang demam yang aku sendiri penat untuk memikirkannya..sakit badan2ku hanya tuhan yang mengetahuinya..aku sendiri tidak faham kenapa sampai jer hujung tahun ada jer sakit yang aku kene terimanyanya...tapi aku bersyukur kerana tuhan panjangkan umurku lagi...syukur ALHAMDULILLAH...Di terengganu aku bersama ibu n the geng telah ke pasar payang...alfa batik n aku bawa ibu bersama 4 lari rakannya makan di restoren terapung...selepas selesai ke terengganu rombongan kami telah ke kelantan...di kelantan kami singgah di bukit bunga..di situ aku bershopping sakan..walaupun keadaan aku kirang memuaskan aku gagahkan diri untuk bershopping...hihihi..pada 12hb jam 12.30am kami telah tiba di RTBK..ketika itu abah telah sedia menunggu kepulangan aku n ibu...

1 comments:

Anonymous said...

Hepy New Year!!! tag 2009 utk anda...sila layari page sy okies...