THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, May 7, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah

Ermmm...aku kembali ke blog yang telah lama aku tinggalkan..tahap "ke" BZ "an" aku sesungguhnya sampai aku tak sempat nak wat aper2 kat blog..arini nak sambung balik sket2 citer yg tak baper menarik..




Pic ni membuatkan kenangan aku kembali kepada arwah along a.k.a firdaus yang telah kembali ke rahmatullah pada 18hb april aritu..masih terngiang2 lagi suara dia di telingaku apabila dia ingin bertemu aku..kesempatan untuk aku bertemu dengannya ketika ahkir percutiannya punah sama sekali..belia telah pergi selama-lamya.."akak kat mana? kuar la..along de depan blok akak ni..nak suprisekan akak" ayat2 yg kuar dari mulut dia ketika itu nyata tidak akan aku lupakan..rupanya itulah kali terakhir dia bercakap denganku..semasa aku mengikuti kursus induksi, aku telah mendapat mesej dari along yang dinyatakan along akan bercuti selama 2 minggu..mesej yang dihantar padaku nyata mesej yang terakhir..hati aku terasa untuk menulis kembali sebab malam tadi aku terlihat kereta mama yg parking dihadapan kedai..ketika lama aku melihat kereta AFX itu hanya tuhan jer yg tahu perasaan aku ketika itu..airmata hanya bergenang di kelopak mataku..sampai kini aku masih mengingati along..walaupun along dah takder..


AL-FATIHAH..




*akan kusambung kenangan aku bersama along selama perkenalan aku ngan dia..



0 comments: