THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, June 8, 2009

P3rK@hw!n@n r00m@t3

29 mei 2009....

Best rasanya sebab aku sama2 buat persediaan perkahwinan ad..aku happy sebab ad dah selamat menjadi isteri kepada anuar...dengan hanya satu akad selesailah majlis pada petang itu...apa lagi kerja aku..meraging ad dengan jayanya..sian lak rasa aku kat dia sebab dia dengar je apa yg aku kata..i'm sorry..majlis berlangsung dengan merianya..pihak kuarga nuar mmg ramai..aku tak sempat nak snape pic melalui HP..tapi nanti kalau aku kerajinan akan aku mintak copy dari kamere yg aku amik petang tu...


30 mei 2009....

Pada pagi ni aku bersiap2 awal sebab majlis persandingan akan berlangsung..selamat aku tidak menjadi pengapit..time ni aku bz dengan tetamu..ramai sungguh tetamu yang hadir..aku sempat mengambil 2, 3 keping pic...mai la kita sama2 usha...hahahahhaa.....
ok..ini jer la aku nak share..hahahaha..sebenarnya malas nak type..huhuhuhu

0 comments: