THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, July 2, 2009

@P!T k!N! d@H b3S0r


Dah begitu lama aku tinggeikan blog ni..ermmm..aku kembali rajin untuk mencoret pendek citer2 yang terjadi dalam kehidupan aku...Bulan ni aku akan bertunang..5/7/2009 aku akan ditunangkan dengan seorang jejaka yang bernama mohd afendy..aku harap sangat kami akan diijabkabulkan nanti..i luv u b..muuuaahh..

pic aku n my lovely

pic apit..apit kini dah boleh merangkak..

~ apit atas keter abah ~
apit my cuyunk kini dah beso..cuma dier selalu jerk demam..baru2 ni aku balik bersama " b "..ibu apit plak diserang radang paru2..cian betui aku nengok ibu apit..aku amik masa temani ibu apit n husband nya pergi ke hosp wat medikal checup..alhamdulillah ibu apit tak warded..
kali ni aku balik ditemani oleh bakal suami aku..aku kenalkan dia kepada keluarga aku..alhamdulillah kuarga aku dapat menerimanya..
~~ apitt ~~
lekas le membesar supaya aunty2 boleh bawak apit jalan2 g mall..hihihi..
cuyunk apit..muuuaaahhhh



0 comments: