THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, June 17, 2008

Hari Guru





Tanggal 16 mei setiap tahun warga pendidik akan dirai dalam satu majlis iaitu sambutan Hari Guru..kali ni hari guru jatuh pada hari JUMAAT...
Pada pagi Jumaat tu aku bersiap sedia ke tempat keje...Dah selesai bersiap aku bersama2 ngan romate mengambil beberapa gambo kenangan untuk menjadi koleksi masing2..Happy teachers day to yatie n ad...semoga perjalanan kalian berdua lapang bersama dengan anak murid masing2...hihihii...
Terasa sejuk plak ketika mengambil gambo kat luar umah..keadaan sekeliling masih nyaman..Dah lapang kawasan kuarters coz dah ramai yg pegi keje...
Semoga tuhan melancarkan kehidupan kami bertiga...AMIN..
Sampai jerk sekolah aku wat rutin harian...
Hari ni ada sambutan Hari Guru peringkat Sekolah...Cam biasa wat perhimpunan..Kak nida jadi MC..perutusan kali ni dibaca oleh Rahim..Ada nanyian patriotik n last skali lagu tema hari guru...Pihak sekolah mengadakan sambutan yang begitu meriah sekali...pertandingan mewarna n melukis tahap 1..n kuiz setiap subjek tahap 2 bersama guru...aku amik bahagian dalam kuiz Math..johan plak tu..adehhhhhh...klakar jerk rasanya..pelajar plak bah rosi n ati..ader juga pelajar yg kasi present...thankz kat student yg dah beri hadiah...Last sambutan semua guru2 bertukar2 present...pelajar2 kelas aku wat presentation sket...NYANYIAN...wat madley lagu yg biasa aku nyanyi ngan dorang kat klass...ihihihihi..Best sangat sambutan kali ni....Jumpa lagi di Hari Guru Tahun 2009..Insyaallah...

0 comments: