THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, June 9, 2008

Kenangan Terindah






Tanggal 6hb jun 2008..ketika panas terik di bawah matahari..aku bergegas ke terminal bas Tapah untuk menaiki bas menuju ke Utara tanah air...dalam perjalanan difikiranku hanya terbayang2 wajah buah hatiku..kamarul, tunggu kedatangan saya yer...Bas Regal sampai ke destinasinya...ku melangkah menuju ke Bas Kinta..panas semakin membara..matahari terik memanah bumi..perjalanan yang memakan masa selama 60minit ini begitu menyeksa jiwaku...Alhamdulillah..penantianku didalam bas Kinta akhirnya berakhir..Perjalanan kuteruskan dari bandar Ipoh ke Bandar Taiping...Perasaanku semakin berdebar2 kerana aku berkejar2 untuk menaiki bas ke Butterworth..perjalanan Bas Ipoh begitu lambat...seperti kura2 berjalan ditrek lumba..huhuhuhu....Penantian yang menyeksakan ini telah berakhir...


Kawanku Suhaila telah menungguku di perhentian Taiping...kami begegas ke perhentian kamunting raya untuk meneruskan perjalanan ke Butterworth...Perjalanan ini memakan masa selama 1jam 30 minit...


Akhirnya aku sampai ke destinasi...penantian menunggu awak selama 60 minit begitu merunsingkan...


Dan penantianku telah dijemput oleh awak...


Pertemuan kali ke-4 ini sedikit sebanyak telah menjelaskan hubungan kami selama ini..secara berdua kami berbincang tentang kehidupan..segala masalah akan kami cuba hindari..ketahuilah sayang...ju amat mencintai dirimu..jgn awak mensia2kan hubungan percintaan suci ini...


kami berjalan2 sekitar peneng dan akhirnya saya kembali ke kulim untuk bermalam...


Keesokkan harinya..aku bertemu lagi...


Pada ketika ini..hatiku terasa disayangi..awak..belaian dari awak begitu mengasyikkan..saya yakin akan kesungguhan awak untuk menyintai menyayangi diri saya...terima kasih sayang...saya akan menjaga hubungan ini hingga akhir hayat saya...ciuman awak masih terasa..belaian pelukan awak juga masih saya rasai...ketika diriku didalam pelukanmu..saya berasa diri begitu selamat...Ya Allah...engkau perkenankanla hati kami bersatu...Amin...SAYANG..I LOVE U SO MUCH...SAYANG AWAK...JU SAYANG KAMARUL..

0 comments: